Simon "Imosch" Sävenmark

Träning, jobb, motor, livet!

Äntligen helg =>

Kategori: Slydog

Äntligen så är det fredag kväll, jobbat klart för denna vecka! Jag är själv väldigt nöjd över hur bra jag sköter mig på dagverksamheten! Inga problem hitils, har glidit på så galet bra! Äntligen så är vi klara med Vedhögen i Torrberg. Måste också erkänna att Anders är min nya idol! Fränast ever! ;)

Gillar även all personal runtom mig, Utegruppen/Bakfickan/Affärn, Dom tar hand om mig! Speciellt Annika <3


Imorgon bär det av till Rättvik på morgonen, då det är "Skrotbils mässa" Då jag i hopp åker dit, för att finna en Vevaxel till min Älskling <3

Chansen är dock väldigt liten tror jag, men är ju värt ett försök? Blir så galet glad om jag hittar en fräsh, till vrakpris! Istället för att slänga ut 12 000kr på en Vevaxel renovering, är inte så sugen på det =[

Iövrigt så ska jag njuta av denna fredagskväll i lugn och ro! har köpt mig en Coca Cola, en Choklad kaka och en Naturchips påse! ^^


HA EN TREVLIG HELG ALLA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: