Simon "Imosch" Sävenmark

Träning, jobb, motor, livet!

Regn

Kategori: Slydog

Det spöregnar ute, kul? nej inte direkt...är så sjukt trött på regnet, det har regnat 3ggr mer under juli månad än vad det vanligtvis gör, det talar ju för sig själv

Vad har jag hunnit med att göra denna sommar, som jag planerat, kort och gott, typ inget, har jobbat hela tiden, men det är bra ändå, för pengar är alltid fint =]

Dock så, när jag har varit ledig, så har det regnat =[

Hade sett fram imot mycket bilåkande, i min nya Supra, men det varade inte direkt länge, så sjukt surt, kul att köpa bilen man velat ha i flera år, och sedan ska den gå sönder? Men varför ska jag grina över det, blir ju inte bättre för det? :>

MEN!  Det var så sjukt kul så länge det varade, hann med att vara med på DB drag på BRL street meet 09, spelade 137,4db, är inget annat än nöjd :) nån bilträff han jag med också! :)

Blir att ta nya tag här nu till hösten/vintern och försöka få iordning på motorn, måste ju som sagt plocka ner hela motorn, vevaxeln som måste renoveras, sjukt dyrt!

Passar på att lägga upp en bild på Supran från BRL Street Meet 09 också! :)

Baby <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: