Simon "Imosch" Sävenmark

Träning, jobb, motor, livet!

Slagg dags!

Kategori: Slydog

Har för övrigt varit en bra dag idag! Måste gå och lägga mig inom en snart framtid, så jag orkar upp och jobba imorgon, för kl 07:30 måste jag vara i leksand, och jag måste cykla! =/

Spelade också volleyboll i 5timmar igår! Kände inte hur sjukt trött jag var förens efter jag kom hem, benen vek sig, och det håller i sig idag med! så, måste i säng fort så man hinner återhämta sig! =]

Men jag har funderat, man ska inte klaga över att man måste upp och jobba....det är finanskris och dem flesta av ungdomarna har inget jobb, och jag har 2? Så, jag borde vara överlycklig? men som sagt, d går knappt förens det är i slutet av månaden! :>



Får inte heller glömma att säga Tack till Matilda, som har hjälpt mig att göra min blogg's desigt! Tack

Dags att slagga! God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: