Simon "Imosch" Sävenmark

Träning, jobb, motor, livet!

En sen update!

Kategori: Slydog

Fick Klagomål av Lisa, för att jag inte har uppdaterat min blogg på ca 1månad! jag hade glömt bort den....

Har hänt en del! har jobbat med Utegruppen i ca 2½vecka nu, sista dagen imorgon, sen så är det nog lugnt ett tag, ska även ringa om vikariejobb som personlig assistent imorgon :)

Har hållt på en del med bilen, plockar ner den sakta men säkert! måste ta tag i det mera nu, när jag har mycket tid från och med imorgon! Lite läskigt att plocka bort massa delar, dem kanske inte hittar tillbaka i slutändan ;)

Har polerat en del delar också! blir fräsht! :) Och mer kommer det att bli! :>

Behöver pengar så jag kan beställa nya delar, måste ha nya packningar överallt! plana toppen, mäta kolvspel, nya vevstakslager, lackfärg, motorlyft osv osv osv....det tar aldrig slut, kommer bli dyrt i slutändan! men akk så fint d kommer att bli! mums! Jag längtar :) Tack Rasmus för all hjälp hitils! :)


Jag, Mamma, Rasmus och Natalie har bokat Resa till Turkiet, Kusadasi! så min 20års dag blir firad där! :) Ser verkligen fram imot det! Jag och Brorsan har fixat pass, ny regel sen juni/juli är att man måste göra en sån där fingerprint grej, det tyckte jag inte om :(


OVER AND OUT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: