Simon "Imosch" Sävenmark

Träning, jobb, motor, livet!

3år senare, nya tag!

Kategori: Slydog

Det är nästan 3år sen jag skrev här, kom på idag att bloggen fortfarande existerar, eftersom ingen läser den ändå så kan jag ju skriva av mig lite i hemlighet :>
Bloggen var ju från början tänkt att bli en "byggabil/renovera supran" blogg, men jag tänker ändra om lite gällande det, lite mera som en "Träningsdagbok"


Min träning: Det är väl detta jag tänker fokusera mest på just nu! ska verkligen försöka komma i någon slags form tills sommaren, vilket är försent igentligen men jag ska göra mitt bästa! en av anledningarna varför jag skriver på bloggen igen är för att kunna peppa mig själv. Jag har väldigt svårt för att gå till gymmet regelbundet, man går några veckor, några dagar i veckan, sen av någon anledning så slutar man bara gå, varför? jag har ingen aning, kan ju hända att man blir sjuk och inte kan gå, men alla andra alternativ är ju inte acceptabla! som att "jag orkar inte/jag har ingen inspiration/jag vill bara ligga hemma och göra ingenting" t.ex, och det är sånna saker som jag har bestämt mig för att sluta med! Gå till gymmet ändå! den bästa känslan är ju verkligen när man är färdig och är verkligen helt slut!
Samma sak gäller med sötsaker, igentligen vill jag inte ha, men jag äter ändå, varför? ingen aning, men det ska jag också sluta med! gör det ni också! Mina matvanor är iaf bra, jag och flickvännen lagar bara bra och nyttig mat! och det ska vi fortsätta med!
Nuvarande vikt: 71,4kg (11e maj), mitt mål till att börja med är att väga runt 75kg, varför? jag vill väga lika mycket som min längd, som är ca 175cm, och hur lång tid kommer det att ta tills jag når dit? vi får se! inte alltför många månader hoppas jag! :>

Kommentarer


Kommentera inlägget här: