Simon "Imosch" Sävenmark

Träning, jobb, motor, livet!

Duktig Simon!

Kategori: Slydog

Idag har jag varit duktig, jag har varit på gymmet, på dagens schema var det bröst och tricebs! gick riktigt bra, och körde en hel del kondition också, riktigt roligt när man märker skillnaden, speciellt när jag har astma, vilket kommer tillbaka periodvis, men tränar man regelbundet så tränar man bort astman sakta men säkert, och det känner jag att jag håller på att göra! :>

Jag har funderat länge på att baka egna proteinbars men det har aldrig blivit av, men ikväll så gjorde jag mitt första försök att göra egna nyttiga kakor, enligt mig så vart det över förväntan faktiskt, kanske inte så goda som man hade hoppats, men vad gör det? var ju inte av den anledingen som jag bakade dom! Bara massa nyttigheter, och jag har ingen direkt lust att gå till affären och köpa en powerbar för 20kr som det är choklad ovanpå för att den ska bli god? fick en hel burk egna bars för runt 50kr! inte lika fina heller, men d e lugnt =)
Bakade egna proteinbars, här är resultatet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: